28 februari 2014

Bara att glömma..




Känner mig lika vissen som mina tulpaner.
Influensa som blev till lunginflammation. Som blev bihålsinflammation. 
Som nu blivit ny lunginflammation och lungsäcksinflammation.

Och det GÖR. SÅ. ONT.

Huvudet, nästippen och kinderna är bortdomnade av smärtillande men det verkar inte bita på lungsäcken- en seg jäkel.

Och jag som skulle så mycket, 
både oviktigt och viktigt. 

Om en vecka är det träningshelg bokad på Hooks Herrgård, det mest modiga och spännande jag gjort på länge och i hallen står en låda som jag klickat hem med nya träningkläder och skor. 
Bara att glömma just nu. 
Så otroligt besviken. 

Men jag vet att många drabbas av värre saker och jag blir frisk. 

Kram Ida




9 kommentarer:

TITTILINA sa...

Men du, fasen vad mycket skit du åker på! Det finns ju bara inte. Nu får det verkligen vara slut på detta elände.

Stor-krya-på-dig-kram

Editor sa...

Går det inte att boka om? Eller så får vi ta en inspirationsresa till Marrakesh istället/också.....
Hoppas du kryar på dej rejält! Kram

Editor sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Ida sa...

Marrakesh??!! Hade varit superhäftigt!!

Editor sa...

Visst hade det!

mississhippie sa...

Oh fy din stackare! Låter inget vidare.... Massor med krya på dig. Kram

Fru Sederblad sa...

Usch, krya på dig. Jag har också haft lungsäcksinflammation, inte roligt alls.

Kram!

Frida G Svensson sa...

stackars dig! men du kanske blir lite piggare av att jag säger att jag nyss hittat din blogg och att den är så fin!

baraetthem sa...

Usch usch och så trist att du missade träningshelgen.. Men hoppas du mår mycket bättre idag:))

Kram på dig!!